Valet 2014

Vill du jobba för Vänsterpartiet Värmland och Karlstad under valrörelsen?

header_vansterpartietFacebook
Vi söker nu dig som vill arbeta under valrörelsen för Vänsterpartiet Värmland och Karlstad och utlyser därför en tjänst som valanställd.
Till arbetsuppgifterna hör att organisera möten och andra utåtriktade arrangemang, sköta bemanning av valstuga, hjälpa partiföreningar i valrörelsen och i viss utsträckning presentera partiets politik. Vid rekryteringen kommer särskild vikt att läggas vid kunskap om partiet och vår politik, erfarenhet av att bedriva valrörelse, god lokal förankring samt goda kontaktnät i partiet i allmänhet och distriktet i synnerhet. Stor vikt läggs också vid personlig lämplighet.
B-körkort krävs.
Omfattning: 100%, sex veckor. Oreglerad arbetstid. Viss flexibilitet i anställningens längd och omfattning möjlig utifrån sökandes förutsättningar.
Startdatum 11/8
Lön enligt avtal
Skicka din ansökan med CV till  [email protected]  senast 31 juli. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vid frågor kontakta:
Madeleine Nyvall, distriktsordförande , 076-1286869