• KALENDARIUM

Juli 2018

Augusti 2018

Telefonuppringningsutbildning

Snart är det dags för en av de viktigaste valrörelser i modern tid och därför kommer vi detta val att satsa på att ha en telefoncentral här i Värmland. Denna telefoncentral byggs upp för att vi, Vänsterpartister ska kunna ringa till personer som är troliga vänsterväljare för att kunna berätta för personer som är lite osäkra i valet varför dem ska rösta på just Vänsterpartiet. Telefoncentralen kommer att byggas upp i Karlstad, med allt som vi kan tänka behöva och det är här ni har möjlighet att hjälpa till. Vill du veta mer om telefonkampanjen – klicka här.

➤ DATUM: 9 augusti
➤ TID: 18.00
➤ PLATS: Distriktsexpeditionen
➤ ANSVARIG: Johanna Sköld, My Funcke och Daniel Johansson, Vänsterpartiet Värmland

Jonas Sjöstedt håller öppet möte i Karlstad!

Bara några dagar innan valet den 9 september kommer Jonas Sjöstedt att besöka Karlstad under lunchtid. Mer information om mötet kommer!

➤ DATUM: 30 augusti.
➤ TID: 12.00 – 14.00
➤ PLATS: –
➤ ANSVARIG: Vänsterpartiet Värmland

Spring med Vänsterpartiet – BLODOMLOPPET!

Vi laddar upp inför valet genom att springa Vårruset, Stadsloppet och Blodomloppet. Vill du vara med och springa för Vänsterpartiet så skicka in din anmälan med namn och tröjstorlek till [email protected] Vi betalar såklart anmälningsavgiften men vi kan dock bara betala upp till 10 personer, så skickar in din anmälan så snart som möjligt! ”Vi springer mot målet – ett jämlikt Värmland!”

➤ DATUM: 30 augusti.
➤ TID: 18.00