• Bli medlem

(English version below)

Vill du bli medlem i Vänsterpartiet? Klicka på länken nedan och skriv i formuläret så får du medlemsansökningar med posten. Första året som medlem i Vänsterpartiet betalar du endast 100 kr. Medlemsavgiften är därefter 300 kronor per år (pensionärer, arbetslösa, sjukskrivna och studerande kan få reducerad avgift 150 kr/år).

För medlemsavgiften får du Vänsterpartiets medlemstidning ”Rött” samt delta på medlemsmöten i din lokalförening och möten och kurser som ordnas av distriktet.

Titta gärna under fliken (V) i kommunerna under fliken ”Om oss” så får du veta var din lokala förening finns, eventuell lokal hemsida och kontaktuppgifter till din förening.

Klicka här för att bli medlem (öppnas i nytt fönster).

Do you want to become a member of Vänsterpartiet? Click on the link below and write in the form and you will receive membership applications in the mail. The first year as a member of Vänsterpartiet you pay only SEK 100. The membership fee is then SEK 300 per year (pensioners, unemployed, sick leave and students can receive a reduced fee of SEK 150 / year).

For the membership fee, you get Vänsterpartiet’s member magazine “Rött” as well as participate in member meetings in your local association and meetings and courses organized by the district.

Click here to become a member (opens in a new window).