Jonas Sjöstedt och Centrala valturnén till Värmland

sjöstedtSista veckan innan valet lägger Vänsterpartiet i Värmland in högsta växeln och har flera stora evenemang. Utöver att valstugor, valbyråer och flygbladsutdelningar kommer att ske överallt i Värmland så kommer också Jonas Sjöstedt till Karlstad den 4 september och han kommer att hålla ett kortare tal på Stora torget 11.30.

Göran SamuelssonDen 9 september blir det Vänsterpartistisk fest på Stora Torget i Karlstad hela dagen. Den centrala valturnén kommer till stan och vi fyller dagen med tal från politiker varvat med underhållning. Göran Samuelsson och Anna Månsson står för underhållningen. Göran Samuelsson utsågs 2010 till årets Värmlänning och på sin hemsida beskriver han sig själv som ”Sångpoet. Låtskrivare och pappa till packmopedsturnén”.